Първоначално публикувано от victtorbg
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщениеИма "кранче" но то се отваря и затваря с електромоторче.
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКлапите в купето управляват потока и така контролират температурата. Няма кранче на радиаторчето на парнотоПървоначално публикувано от didod Покажи съобщениеПочти сигурно е, че нямаш кранче за парното. Как установихте, че парното работи заедно с климатика?Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщениеИма "кранче" но то се отваря и затваря с електромоторче.
Е айде сега кой прав и кой крив???
Факт е, че след дозареждането с фреона, климата студи доста по-добре от преди! (неуспоримо)
Друг е въпроса дали може и по-добре...Все пак днес нарочно измерих с ел.Термометър температурата на постъпващия от духалките въздух....( след 15 мин работа на климата и около 6-7км в задръстванията в София...Отчетената температура беше 5,5 градуса....).
Термометъра отчита коректно...ТЕСТВАНО!Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеЕ айде сега кой прав и кой крив???
Факт е, че след дозареждането с фреона, климата студи доста по-добре от преди! (неуспоримо)
Друг е въпроса дали може и по-добре...Все пак днес нарочно измерих с ел.Термометър температурата на постъпващия от духалките въздух....( след 15 мин работа на климата и около 6-7км в задръстванията в София...Отчетената температура беше 5,5 градуса....).
Термометъра отчита коректно...ТЕСТВАНО!
Comment
-
Ок...Въпроса е, че няма консеснус по въпроса. Един казва нямаш кранче, друг казва имаш...После пък трети казва парното трябва да си работи и чрез клапите ти меша студен с топъл въздух и така ти прави температурата и общо взето бая се обърках вече.
Друг вариант е да пробваме как е при други 147-ци с климатроник и да видим дали и на тях им парят тръбите на парното като е пусната климата...
Колега victtorbg ти какво предлагаш да направим, което да излекува евентуално пробелам?Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Ако е климатроник е съвсем нормално всичко, когато охлади повече от зададените градуси как да ги дигне освен с вкарване на топъл въздух.Това е моето мнение може и да не е така,допитай се до мйсториsigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217
Comment
-
Ако има "кранче" то е на радиатора.Това че не циркулира вода през радиатора не означава че тръбите не трябва да са топли.Просто няма как да не са.Ако няма "кранче" това означава радиатора да отделя много топлина която никаква клапа не може да изолира.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеОк...Въпроса е, че няма консеснус по въпроса. Един казва нямаш кранче, друг казва имаш...После пък трети казва парното трябва да си работи и чрез клапите ти меша студен с топъл въздух и така ти прави температурата и общо взето бая се обърках вече.
Друг вариант е да пробваме как е при други 147-ци с климатроник и да видим дали и на тях им парят тръбите на парното като е пусната климата...
Колега victtorbg ти какво предлагаш да направим, което да излекува евентуално пробелам?
Comment
-
Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщениеАко има "кранче" то е на радиатора.Това че не циркулира вода през радиатора не означава че тръбите не трябва да са топли.Просто няма как да не са.Ако няма "кранче" това означава радиатора да отделя много топлина която никаква клапа не може да изолира.
Comment
-
От цялата схема накрая май се разболявам....Цял ден карам на най-студено и да духа на макс, та да тествам температурата и сега почнах да кашлям и май ми настинаха дробоветеЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
Comment